.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Optymalizacja tras komunikacji miejskiej
Autor Wiadomość
PiRo 

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 388
Skąd: Radom - Lublin
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 7:19 am   

redoxygene napisał/a:
Ja bym bardziej myślał o jakiejś dowozówce z Janiszpola przez Malczewy-srewy, Sołtykowy na Ustronie, czy Prędocinek.

W sumie myślałem o tym samym jeżeli by zacząć dyskusję o dzielnicowych dowozówkach :thr)
redoxygene napisał/a:

Za to linia 10 dziś jest wg mnie jedyną, na której gdyby zwiększyć częstotliwość, to miałaby o wiele więcej pasażerów. Już nie robi wycieczki koło cmentarza i sprawnie jedzie w kierunku PKP z rejonu Zamłynia. Do tego na Wacynie za chwilę powstanie szpital i przenosi się szkoła. 10 również dużo szybciej dowiezie do PKP ludzi z samego serca Potoku i z Gołębiowa I. Dlatego też uważam, że najkorzystniej byłoby 26... zlikwidować i połączyć z 10. 10 pojechałaby co 20 minut z wybranymi kursami do Myśliszewic i Janiszewa.
O zmianie trasy w rejonie Potoku dla 1 i 10 już nie wspominam w kontekście tej zmiany, czyli Grzybowska- Katowicka- Zbrowskiego.

Skoro w tym kierunku uderzamy to moim zdaniem 'dychę' można dogłębniej przebudować. Na północy podstawowy wariant mógłby kończyć w Rajcu. Jako krańcówkę można zaadaptować skwer i zatokę o zbiegu Kozienickiej i Pacyńskiej przy monopolu (zdaje się, właśnie tam kiedyś kończyło 26). Warianty na Myśliszewice przy układaniu rozkładu będą znacznie łatwiejsze do ogarnięcia. Pustkę która pozostanie między Zubrzyckiego a ciepłownią na Ziętali można wypełnić wybranymi kursami 17'tki.
Natomiast dużo bardziej problematyczna wydaje mi się sprawa Janiszewa. I tutaj prawdę powiedziawszy mam niezłą pustkę. Bo z jednej strony jestem przeciwny 'rozgałęzianiu' linii i tym samym uszczuplaniu częstotliwości poprzez 'siekanie' na podstawowym odcinku. Z drugiej zaś nie ma niczego takiego co by dało radę za pstryknięciem palca wydłużyć. Niby jest materiał w postaci 19'tki ale żal odbierać ją Obozisku, które bardzo ładnie się do niej przyzwyczaiło. Naprawdę sam nie wiem co począć z tym fantem.
 
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3793
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 3:10 pm   

10 na Janiszew i Myśliszewice? Nie leży mi to, z jednej strony 2 krańce, a z drugiej trzy (w perspektywie 4) - sześciowariantowy potwór niczym linia 8...

PiRo napisał/a:
Jako krańcówkę można zaadaptować skwer i zatokę o zbiegu Kozienickiej i Pacyńskiej przy monopolu (zdaje się, właśnie tam kiedyś kończyło 26).
9 chyba też, ale to prehistoria.
Miejsce jest, ale MZDiK upiera się przy pętli pod granicą miasta, gdzie trzeba pozyskać kawałek lasu. A że nie ma kasy na pętlę, to wygodnie jest powtarzać od lat "planujemy" i nic w tym celu nie robić. Ludzie obecnie korzystający z komunikacji i tak pojadą 26 (bo się przyzwyczaili), zaś nowych pasażerów raczej KM tym nie zyska..
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 N22 N24 N72
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 5:30 pm   

Wolfchen napisał/a:
10 na Janiszew i Myśliszewice? Nie leży mi to, z jednej strony 2 krańce, a z drugiej trzy (w perspektywie 4) - sześciowariantowy potwór niczym linia 8...


To nie jest argument :P Lepsza jedna linia częściej z kilkoma krańcami, niż dwie dudupne. Zwłaszcza, że 10 i tak by się w tym kontekście przydała, a całość wygenerowałaby mniejsze koszty. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nie miała 3 krańców z jednej strony - jest jeszcze 17. A co do Janiszewa - przecież swobodnie 10 może pojechać od Langiewicza Żyzną (po przeciwnej stronie do Osiowej) i Zieloną dalej, więc strata na Wacynie jest minimalna w porównaniu z korzyściami dla całego osiedla - większa częstotliwość i szerszy zasięg obsługi.

PS Sam pisałeś, że to 23 powinna pojechać na Wólkę - rozumiem, że tutaj 5 końcówek Ci już nie przeszkadza... A przecież tak ładnie wpasowałaby się tam 24 :lol:
 
 
dybal 

Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 541
Skąd: płynie prąd?
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 6:02 pm   

I to jest lepszy wariant, bo Żyzna to właściwie środek osiedla a Sarnia jest na skraju. Poza tym jest częściowo z betonowych płyt i jest wąska bez możliwości poszerzenia. Jeśli ktoś z mieszkańców zostawi samochód na ulicy, mogą być problemy z przejazdem.
_________________
There's probably no god, now stop worrying and enjoy your life!
 
 
PiRo 

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 388
Skąd: Radom - Lublin
Wysłany: Nie Lut 16, 2014 10:04 am   

A relokacja krańcówki na Wacynie nie wchodziłaby w grę przy tej okazji ? Wtedy z wariantami na Janiszew i do Myśliszewic trasa ma ok. 20,5 km czyli tyle ile mniej więcej 21. Po takiej korekcie myślę, że możliwy byłby awans 'dyszki' do funkcji. Kwestią uzgodnienia pozostaje jedynie ilość wariantów do Myśliszewic.
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lut 16, 2014 2:46 pm   

PiRo napisał/a:
A relokacja krańcówki na Wacynie nie wchodziłaby w grę przy tej okazji ?


Tzn?
 
 
PiRo 

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 388
Skąd: Radom - Lublin
Wysłany: Nie Lut 16, 2014 3:05 pm   

Chodzi mi o skwer u zbiegu Sarniej i Zielonej. Jeżeli nic się nie zmieniło w ciągu roku to ten grunt jest niezabudowany. Gdyby to wykorzystać to Wacyn mógłby liczyć na przyzwoitą penetrację przez zbiorkom via Langiewicza - Żyzna - Zielona. A i byłoby to także spore ułatwienie dla janiszewskich wariantów.
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lut 16, 2014 4:52 pm   

Całość bajeru polega na tym, że obecny końcowy jest najbliżej szkoły i przyszłego szpitaliku, a sam Wacyn i tak dzięki proponowanej zmianie jest zasadniczo lepiej obsługiwany niż dziś. Przeniesienie końcowego co by lepszego przyniosło w porównaniu z propozycją? Jak zmieniłyby się odległości i dostępność szkoły/szpitala, w porównaniu z domkami, do których jest od skrzyżowania nie dalej niż 300 metrów, a nowy wariant jedzie pod domem? I co by to miało ułatwić w kontekście uruchomienia tego wariantu?
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3793
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 17, 2014 12:19 am   

redoxygene napisał/a:
Sam pisałeś, że to 23 powinna pojechać na Wólkę - rozumiem, że tutaj 5 końcówek Ci już nie przeszkadza...
Jak już, to 4... Wólka, Józefów, Malczew i Sołtyków. :P
Niestety, nic lepszego dla Wólki nie ma (chyba, że 13 usolówkowią :lol: ).
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 N22 N24 N72
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Lut 17, 2014 1:25 am   

^^ Autobus co 10-15 minut na Wólce? Chyba żartujesz. Tak czy inaczej, w żaden sposób to nie zmienia faktu, że to nie jest żaden argument.
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3793
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 17, 2014 10:25 am   

Nie co 15 (bo 13 zdaje się nie jeździ co 10 minut), tylko co 30.


Moim zdaniem liczne warianty zmniejszają czytelność rozkładów... W przypadku 10 byłoby to pięć literek plus ze dwie dla zjazdów. PKSowy rozkład.
Co do 17, wielkopojemny na Garbarnię to kosmiczna nadpodaż. :P
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 N22 N24 N72
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Lut 17, 2014 2:03 pm   

A to rozumiem, że kursy do Zenonowa zlikwidowali...
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3793
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 17, 2014 4:02 pm   

Nie, pomyliłem się. Miało nie być Sołtykowa, tylko Zenonów (Wólka, Józefów, Malczew, Zenonów).
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 N22 N24 N72
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Mar 25, 2014 12:28 am   

Celami zmian jest poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w bardzo wielu obszarach, przy jednoczesnym zachowaniu poziomu obecnej pracy przewozowej.
Za podstawę opracowania przyjęliśmy z dybalem skomunikowania najważniejszych przystanków z transportem regionalnym – dworcami PKP i PKS. Dworzec PKP jest również głównym węzłem przesiadkowym komunikacji miejskiej, wyznaczyliśmy również inne przystanki spełniające kryteria węzłów przesiadkowych i tak skonstruowaliśmy układ, aby w każdej relacji przesiadki nie były uciążliwe i wymagały najwyżej jednokrotnego przesiadania. Dziś jest to niemożliwe – w wielu relacjach trzeba albo nadkładać drogi, albo przesiadać się dwukrotnie, a przystanki obsługujące instytucje i miejsca o znaczeniu regionalnym nie mają nawet stałego i dogodnego połączenia z dworcem. Szpital na Krychnowicach, kompleks szpitalny na Tochtermana, cmentarz na Firleju i Borkach, Centrum Krwiodawstwa to tylko podstawowe przykłady, które można mnożyć. Za drugi priorytet uznaliśmy ożywianie śródmieścia poprzez znaczną poprawę obsługi każdego z ciągów tak, aby z głównych kierunków był możliwy dojazd do ścisłego śródmieścia i budynku Urzędu Miejskiego. Komunikacja pojawia się także w rejonach dotychczas nieobsługiwanych. Jednocześnie, co oczywiste, proponujemy zmiany przystankowe i infrastrukturalne, które opiszemy w oddzielnym wątku – stąd np. relacja Lekarska-Wałowa-Limanowskiego.
Skoro Piotrek Sekuła się zaoferował, to poprosilibyśmy o podliczenie tego w kontekście dziennej pracy przewozowej dla każdej z linii i porównania z tym, co jest dziś.
Oznaczenia – np. 15D – częstotliwość i tabor, czyli w szczycie co 15 minut, autobus długi.

1
15K OS. POŁUDNIE – Sycyńska – Czarnoleska – Wierzbicka – Toruńska - Limanowskiego – Wałowa – Lekarska - Tochtermana – Traugutta – Piłsudskiego – Sienkiewicza – 25 Czerwca – Struga – Zbrowskiego – Paderewskiego – Sempołowskiej – Rapackiego – Chrobrego – Mieszka I – Aleksandrowicza – JÓZEFÓW/SZPITAL (w dni wolne od pracy Warszawska – FIRLEJ/CMENTARZ)

2
15K OS. ZAMŁYNIE – Planowa - Główna - Okulickiego – Limanowskiego – Narutowicza - Kościuszki - (> Planty - Traugutta - plac Dworcowy>) (<Dowkontta – Poniatowskiego<) – Beliny Prażmowskiego – 25 Czerwca – (>Curie Skłodowskiej>) (<Żeromskiego<) – Niedziałkowskiego – Urząd Miejski – Staszica – Kelles Krauza - Pileckiego – Chrobrego – Rapackiego – Sempołowskiej – Paderewskiego – OS. GOŁĘBIÓW II/PADEREWSKIEGO

3
15K OS. PRĘDOCINEK – Armii Krajowej – Armii Ludowej – Młodzianowska – Jana Pawła II – Grzecznarowskiego – Dowkontta – Poniatowskiego – (>plac Dworcowy>) – Traugutta – Tochtermana – Lekarska - Wałowa – Plac Kazimierza - Malczewskiego – Stańczyka – Kilińskiego – Urząd Miejski – Niedziałkowskiego - (>Żeromskiego>) (<Curie Skłodowskiej<) - 25 Czerwca – Żwirki i Wigury - Kusocińskiego - Chrobrego - Mieszka I – Królowej Jadwigi – OS. MICHAŁÓW

4
15D OS. PRĘDOCINEK – Armii Ludowej - Armii Krajowej - Młodzianowska – Jana Pawła II – Kwiatkowskiego – Zagłoby – Słowackiego - 25 Czerwca – Kelles Krauza – Pileckiego – Struga – Kelles Krauza – Malczewskiego - Warszawska – Królowej Jadwigi - Mieszka I - Aleksandrowicza – JÓZEFÓW/SZPITAL (w dni wolne od pracy Warszawska- Ofiar Firleja – FIRLEJ/CMENTARZ)

5
15K (Wybranymi kursami z MŁODOCINA) PRUSZAKÓW - Kielecka – Okulickiego – Limanowskiego - Mariacka – 1905 Roku - Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) – Traugutta – Mickiewicza – Sienkiewicza – 25 Czerwca – Żeromskiego – Zbrowskiego – Katowicka – (>Szklana>)(<Grzybowska<) - Struga – Kozienicka – RAJEC (co drugi kurs Kozienicka - MYŚLISZEWICE)

6
20K GODÓW – Wiejska – Młodzianowska – 1905 Roku – Dowkontta - Poniatowskiego, (>plac Dworcowy>) - Beliny Prażmowskiego – Czachowskiego – Żeromskiego - 25 Czerwca – Kelles Krauza – Pileckiego - Struga – Kelles Krauza - Wernera – Mireckiego – Okulickiego – Malczewskiej – Przytycka - Wacyn, Bielicha, MILEJOWICE

7
15D OS. POŁUDNIE – Sycyńska – Czarnoleska - Wierzbicka - Limanowskiego - 1905 Roku – Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) - Traugutta - Tochtermana – Lekarska - Wałowa – Plac Kazimierza - Malczewskiego – Kelles Krauza – Struga – Chrobrego - Mieszka I – Królowej Jadwigi – OS. MICHAŁÓW

8
20K (Wybranymi kursami z GOLĘDZINA) KIERZKÓW – Wolanowska – Główna - Okulickiego – Reja - Plac Kazimierza – Lekarska – Tochtermana - Traugutta – (<plac Dworcowy<) - Poniatowskiego – Dowkontta – Grzecznarowskiego – Słowackiego – Idalińska – Przejazd – Piękna – Mazowiecka - (>Wiśniowa>) (<Sadowa<), Wiertnicza – IDALIN

9
15D OS. PRĘDOCINEK – Armii Krajowej – Armii Ludowej – Młodzianowska – Jana Pawła II – Grzecznarowskiego – Dowkontta – Poniatowskiego – (>plac Dworcowy>) – Traugutta - Tochtermana – Lekarska - Wałowa – Plac Kazimierza - Malczewskiego – Kelles Krauza – Struga – Andersa - OS. GOŁĘBIÓW I

10
20K SADKÓW/LOTNISKO – Lubelska – Żeromskiego – 25 Czerwca – Beliny Prażmowskiego – (>Poniatowskiego – Dowkontta>) (<plac Dworcowy - Traugutta - Planty<) – Kościuszki – Narutowicza – Limanowskiego – Okulickiego – Malczewskiej – Listopadowa – Langiewicza – Osiowa – WACYN (wybranymi kursami od Langiewicza – Żyzna – Zielona - JANISZEW)

11
20K OS. WOŚNIKI – Wośnicka – Sucha – Limanowskiego – Mireckiego – Wernera – Kelles Krauza – Struga – Pileckiego – Kelles Krauza - Staszica – Urząd Miejski – Niedziałkowskiego – (>Żeromskiego>) (<Curie Skłodowskiej, 25 Czerwca<) - Żeromskiego - (>Średnia>) (<Kaszubska – Górna<) - Słowackiego – Idalińska – Przejazd – Piękna – Mazowiecka - (>Wiśniowa>) (<Sadowa<), Wiertnicza - IDALIN

12
20K WINCENTÓW – Witosa - Warszawska – Malczewskiego – Wernera – Mireckiego – Limanowskiego – Mariacka – 1905 Roku – Dowkontta - Poniatowskiego ->(plac Dworcowy>) – Beliny Prażmowskiego - 25 Czerwca - Słowackiego - Malenicka - MALENICE

13
15K OS. WOŚNIKI – Wośnicka – Sucha – Kosowska – Dębowa – Maratońska - 1905 Roku – Dowkontta - (>plac Dworcowy>) - Beliny Prażmowskiego – 25 Czerwca – Żwirki i Wigury – Kusocińskiego – Chrobrego – Mieszka I – Aleksandrowicza – Warszawska – Klwatecka – WÓLKA KLWATECKA/KLWATECKA (co drugi kurs od Warszawskiej – Kasztelańska – WÓLKA KLWATECKA/MROZA

14
20K (Wybranymi kursami z PRUSZAKOWA - Szydłowiecka) POTKANÓW/STALOWA – Stalowa - Starokrakowska - Limanowskiego - 1905 Roku – Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) - Traugutta – Mickiewicza – Sienkiewicza – 25 Czerwca – Słowackiego - (>Górna>) (<Średnia<) – Odrodzenia – Długojowska – Puławska - Kochanowskiego – Lubelska – SADKÓW/LOTNISKO (wybranymi kursami od Lubelskiej – Chorzowska – Poranna – Natolin – SADKÓW)

15
20K KAPTUR – Folwarczna - (>Polna>) (<Chłodna<) - Okulickiego – Reja - Plac Kazimierza – Lekarska – Tochtermana – Traugutta – (>plac Dworcowy>) - Poniatowskiego – Dowkontta – Grzecznarowskiego – Kwiatkowskiego - Słowackiego - JANISZPOL (Wybranymi kursami do MAKOWCA)

16
15K [Wybranymi kursami WOŚNIKI/SAMORZĄDOWA - (>Samorządowa – Kielecka>) (<Hodowlana<) - Wośnicka] WOŚNIKI/SZKOŁA – Wośnicka – Bulwarowa – Maratońska – 1905 Roku – Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) - Traugutta - Tochtermana – Lekarska - Wałowa – Plac Kazimierza - Malczewskiego – Kelles Krauza – Struga – Żwirki i Wigury – 11 Listopada – Zbrowskiego – Paderewskiego – Sempołowskiej – GOŁĘBIÓW II/SEMPOŁOWSKIEJ

17
20D POTKANÓW/STALOWA – Stalowa – Starokrakowska – Limanowskiego – Wałowa - Plac Kazimierza - Malczewskiego – Kelles Krauza – Struga – Andersa – OS. GOŁĘBIÓW I

18
30K (wybranymi kursami z KOZŁOWA) NOWA WOLA GOŁĘBIOWSKA/BAKALARZA – Nowa Wola Gołębiowska – Energetyków – Zbrowskiego – 11 Listopada – Struga – (>Grzybowska>) (<Szklana<) - Katowicka - Zbrowskiego - Żeromskiego - Czachowskiego – Beliny Prażmowskiego - (<plac Dworcowy <) – Poniatowskiego – Dowkontta – Grzecznarowskiego – Jana Pawła II – Młodzianowska – Nowomłodzianowska – Obwodnica Południowa – Sycyńska – Wierzbicka - Warsztatowa - Potkanowska - Starokrakowska - Stalowa - POTKANÓW/STALOWA (ewentualnie wybranymi kursami od Stalowej – Żelazna – POTKANÓW/ŻELAZNA)
+w dwóch kierunkach wahadło w ulicę Gajl.

19
30K NOWA WOLA GOŁĘBIOWSKA/ENERGETYKÓW – Energetyków – Stara Wola Gołębiowska – Potkańskiego – Kozienicka – Wojska Polskiego – Grzecznarowskiego – Dowkontta – Poniatowskiego – (>plac Dworcowy>) – Traugutta – Mickiewicza – Sienkiewicza – 25 Czerwca - (>Curie Skłodowskiej>) (<Żeromskiego<) - Niedziałkowskiego – Urząd Miejski – Kilińskiego – Stańczyka – Malczewskiego – Rodziny Winczewskich - OBOZISKO

20
20K IDALIN – Wiertnicza – (>Sadowa>) (<Wiśniowa<) – Mazowiecka – Piękna – Przejazd – Idalińska – Rzeszowska – Biała – Wyścigowa - Jana Pawła II – Grzecznarowskiego – Dowkontta – Poniatowskiego - plac Dworcowy – Poniatowskiego – Dowkontta – 1905 Roku - Mariacka - Limanowskiego – Toruńska – Wierzbicka – Sycyńska - OS. POŁUDNIE

21
15K OS. POŁUDNIE – Sycyńska – Wierzbicka – Łukasika - 1905 Roku – Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) - Traugutta - Tochtermana – Lekarska - Wałowa – Plac Kazimierza - Malczewskiego – Stańczyka – Kilińskiego – Urząd Miejski – Niedziałkowskiego - (>Żeromskiego>) (<Curie Skłodowskiej<) - 25 Czerwca - Struga – Kozienicka – GOŁĘBIÓW/ZUBRZYCKIEGO (wybranymi kursami Zubrzyckiego - GOŁĘBIÓW/RODZINY ZIĘTALÓW)

22
20K OS. POŁUDNIE – Sycyńska – Czarnoleska – Wierzbicka – Łukasika – Maratońska – Kielecka – Czarnieckiego – Wernera – Kelles Krauza – Struga – Andersa – OS. GOŁĘBIÓW I

23
15K [Wybranymi kursami z ZENONOWA] MALCZEW - Studzienna - Źródłowa - Banacha - Witkacego – Godowska – Wiejska – Południowa – Jana Pawła II – Grzecznarowskiego – Dowkontta – Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) - Traugutta – Narutowicza – Limanowskiego – Mireckiego - Szarych Szeregów – 11 Listopada – Chrobrego – Żółkiewskiego – Warszawska – Ofiar Firleja – FIRLEJ/CMENTARZ

24
30K OS. MICHAŁÓW – Królowej Jadwigi – Mieszka I – Chrobrego – 11 Listopada – Warszawska - Malczewskiego – Plac Kazimierza – Lekarska – Tochtermana - Traugutta - (<plac Dworcowy<) - Poniatowskiego – Dowkontta - Grzecznarowskiego - Słowackiego – Skaryszewska – DŁUGOJÓW GÓRNY (wybranymi kursami MAŁĘCZYN I GRZMUCIN)

LINIE DOJAZDOWE OBSŁUGIWANE TABOREM MINI - uzupełnienie układu

30
30M PLAC STARE MIASTO - Przechodnia - Limanowskiego - Narutowicza - Sedlaka - Planty - (>Traugutta>) (<Kościuszki - Dowkontta - Poniatowskiego - Plac Dworcowy<) - Poniatowskiego - Dowkontta - Grzecznarowskiego - (>PCK - Czarna>) - (<Śląska-Kolejowa<) - Domagalskiego - Kwiatkowskiego - Biała - Grzecznarowskiego - Idalińska - Źródłowa - Galla Anonima - Witkacego - Banacha - Źródłowa - Studzienna - MALCZEW

31
20M USTRONIE/RADOMSKIEGO - (>Radomskiego - Świerkowa>) - (<Wyścigowa<) - Biała - Grzecznarowskiego - Osiedlowa - Jana Pawła II - Gagarina - Grenadierów - (>PCK - Czarna - Kolejowa - Śląska>)(<PCK<) - Grzecznarowskiego - Dowkontta - Poniatowskiego - (>plac Dworcowy>) – Traugutta - Mickiewicza - Sienkiewicza - Piłsudskiego - PLAC KONSTYTUCJI 3 MAJA
Ostatnio zmieniony przez redoxygene Pon Kwi 14, 2014 9:50 am, w całości zmieniany 26 razy  
 
 
echorad 

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 142
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Mar 25, 2014 1:17 am   

niestety, ale to jest nierealne... według mnie są to zbyt duże zmiany( za dużo innowacji i kategoryczne zmiany tras... prawda jest taka, że trasy, niektórych linii są już utarte od dawna i całkowita ich zmiana jest bez sensu, odbije się na pasażerach), jeśli mamy coś zmieniać, to lepiej stworzyć nowe linie, a stare powyginać, przedłużyć, ale delikatniej... jak dla mnie, to zbyt pochopny krok, choć niektóre pomysły są ciekawe i na pewno lepsze od istniejących.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 9