.:: Forum :.. Strona Główna .:: Forum :..
Osoby zamieszczające wypowiedzi na Forum rozpowszechniają swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Każdy wyrażający swoje opinie na Forum ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw tych osób.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
WALCZYMY O WOJEWÓDZTWO RADOMSKIE       Regulamin Forum     Przydatne narzędzia i gadżety: Jak cytować artykuły z prasy? | Logotypy do cytowań

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Komunikacja miejska w Radomiu
Autor Wiadomość
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Śro Mar 02, 2016 7:06 pm   

Jeśli tego nie wyjaśniałem w październiku, to się zdziwię.

Chodzi o to, że Michalczewski wszystkie wozy przegubowe miał w kontrakcie '94. Doszło więc krótko mówiąc do zamiany brygad pomiędzy kontraktami (13-03 do kontraktu '08, 26-02 do kontraktu '94). Jako że MPK przejmuje wszystko z zakończonego przedwczoraj kontraktu '94, tak przejęli też i 26-02, zostawiwszy 13-03 tam gdzie była dotychczas, czyli w kontrakcie, który kończy się dopiero za rok z hakiem. Sytuacja ta utrzyma się zresztą tylko na czas obsługi 3/8/13 przez MPK, bo jakoś wątpię, żeby bawili się w to od nowego operatora.


EDIT. No i się zdziwiłem. Jedyne, gdzie to wyjaśniałem, to dodatkowo pod zdjęciami na TWB w takim razie.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
redoxygene 
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 2547
Skąd: Radom
Wysłany: Czw Mar 03, 2016 11:54 am   

PiotrSekula napisał/a:
jakoś wątpię, żeby bawili się w to od nowego operatora.


A jaki w tym problem i jak sobie inaczej to wyobrażasz :P ? Że ludzie znowu się nie zmieszczą do 26, bo tak? Czy zwiększysz liczbę brygad, co w rezultacie da to samo? Skoro teraz (po wjeździe MPK) nie ma żadnego problemu, to i po zmianie na DLA nie będzie, tylko wymaga to zmiany brygad i na 26 zostanie już ten jeden przegub MPK, a Michalczewski wyjedzie na co innego MPK krótkim.
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Czw Mar 03, 2016 6:42 pm   

Tak to sobie wyobrażam, że wraz z którąś korektą rozkładu w listopadzie czy w grudniu (skłaniam się ku kolejowej) miał być zagęszczony takt na 26 i dodany następny wóz. Wycofali się dopiero jak się zorientowali... nie, przepraszam, jak się kierownik w ITSie zorientował, że wychodzi wtedy 27 brygad rano. Teraz nic im nie stoi na przeszkodzie rozszerzyć kontrakt po zwolnieniu się SU12CNG, jeśli tylko przeboleją problem ilości miejsc.
Natomiast jakby to wyglądało w układzie idealnym, który i ja zresztą wolałbym zobaczyć? DLA wjedzie na wszystkie 21 obecnych brygad na 3, 8 i 13, MPK zostaje na 26-02, a Michalczewski dostaje od MPK... albo 12-01 albo 23-01. Są to najbliższe kilometrażem brygady w dni powszednie do obecnej 13-03 Michalczewskiego. Bardzo blisko są też 18-01, 23-08 czy 24-02, na upartego 25-02. To już jest kwestia woli; zacznie się też wreszcie realizować w choć jakimkolwiek stopniu idea przetargu na brygady, a nie na to, co mamy obecnie...
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
Wolfchen 
Pieszy kierowca ;)


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 3793
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Maj 23, 2016 2:39 pm   




Przedłużenie trasy linii 13 oraz korekty rozkładów linii 5 i 26 od 21.05.2016

W związku z koniecznością poprawienia dojazdu do strefy ekonomicznej, od dnia 21 maja 2016 roku (sobota) wybrane kursy linii 13 zostaną wydłużone do ulicy Samorządowej na Wośnikach. W tym samym terminie zmienią się poza tym rozkłady autobusów linii 5 i 26.


Podstawowa trasa linii 13 na Wośnikach będzie przebiegała ulicami Suchą oraz Wośnicką - do pętli Wośniki / Szkoła. Żaden kurs tej linii nie będzie kończył się na pętli Os. Wośniki (zlokalizowanej naprzeciwko bloków). Przystanek Os. Wośniki 01 będzie wykorzystywany jako przelotowy przez autobusy jadące od szkoły w stronę Józefowa lub Firleja.

Wybrane kursy linii 13 będą natomiast skierowane na trasę wydłużoną, przebiegającą ulicami Wośnicką (bez wjazdu na pętlę Wośniki / Szkoła), Hodowlaną oraz Samorządową - do przystanku Wośniki / Samorządowa, zlokalizowanego przy firmach działających w tamtejszej strefie ekonomicznej (powrót przez ulice Samorządową, Kielecką i Wośnicką).

Na nowym odcinku trasy linii 13 zostaną uruchomione następujące przystanki:

- Wośniki / Szkoła (NŻ) 07 (przelotowy w kierunku centrum miasta, za wjazdem na pętlę Wośniki / Szkoła);
- Wośniki / Szkoła (NŻ) 08 (przelotowy w kierunku ulicy Samorządowej, za wyjazdem z pętli Wośniki / Szkoła);
- Wośniki / Samorządowa 03 (końcowy - na zachodnim odcinku ulicy Samorządowej, obok serwisu firmy MAN);
- Samorządowa / Kielecka (NŻ) 01 (przelotowy w kierunku centrum miasta, obok Centrum Przetwarzania Danych).

Ze względu na powyższą korektę trasy, dla autobusów miejskich linii 13 zostanie wprowadzony nowy rozkład jazdy.

W tym samym terminie zostaną również skorygowane rozkłady jazdy linii 5 (przesunięcia odjazdów części kursów w godzinach wieczornych) i 26 (nowe godziny odjazdów w porannym szczycie komunikacyjnym, głównie z Myśliszewic).



:arrow: Zastanawiam się nad sensem tych dwóch kursów w dni wolne od pracy - jeśli to dla pracowników ochrony (jeśli mają zmiany 12 godzin), to raczej się nie wyrobią, szczególnie na ten poranny... :faya
_________________
[M2] 7 9 22 24 25 111 117 118 127 158 185 318 N22 N24 N72
 
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Nie Sie 21, 2016 2:34 pm   

Od dzisiaj (21.08.) do czwartku (25.08.) podział zadań na liniach 3, 8 i 13 wygląda następująco:

Dni powszednie:
linia 3: MPK Radom
linia 8: zadania całodziennie MPK Radom, brygady szczytowe oraz maraton popołudniowy Irex-4
linia 13: trzy zadania całodzienne DLA Wrocław, jedno zadanie całodzienne Irex-4, jedna brygada szczytowa DLA Wrocław, pozostałe brygady szczytowe Irex-4

Sobota:
linia 3: MPK Radom
linia 8: Irex-4
linia 13: dwie brygady Irex-4, dwie brygady DLA Wrocław

Niedziela i święto:
linia 3: MPK Radom
linia 8: Irex-4
linia 13: dwie brygady Irex-4, dwie brygady DLA Wrocław

Na pozostałych liniach brak zmian w obsłudze.

Jednocześnie słowo ostrzeżenia - wraz z aktualizacją danych dla linii 8 i 13, Dział Przewozów Pasażerskich wgrał do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej kursy na linii 26 wykonywane tylko w okresie szkolnym (czyli wyjazd z Żakowic 6.14, kurs z Wernera 6.27 i z Myśliszewic 7.05). Kursy te będą się więc pojawiać na tablicach na trasie linii 26, jednakże będą one wykonywane najprawdopodobniej dopiero od 29.08.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 10:11 am   Kursy zjazdowe 13

Kształt wprowadzonych korekt tras kursów zjazdowych to praktycznie ich likwidacja. Dlaczego "13" jadąc z Józefowa nie może kończyć stałej trasy na przystanku Maratońska/Dębowa? Do zajezdni Irex-4 w Ślepowronie ma prosto (Maratońską, NSZZ "Solidarność" i Wolanowską). Podobnie z drugiej strony: jadąc z Wośnik kończąc stałą trasę na przystanku Mieszka I/Aleksandrowicza, do zajezdni DLA na Wincentowie ma prościutko przez Mieszka I. Zjazdy po 22, 23 jeszcze rozumiem, ale zjazdy szczytówek takimi trasami - już nie. Obecne zjazdy już od przystanków odpowiednio Mieszka I/Królowej Jadwigi (do Ślepowronu) oraz Os. Wośniki (na Wincentów) czyni je praktycznie zjazdami technicznymi, zupełnie bezużytecznymi dla pasażerów.
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 12:09 pm   

Głównie chodzi o kilometry i czas pracy kierowców, tak naprawdę.

Podam dokładne trasy dojazdów i zjazdów dla wszystkich zajezdni:

3:
Zajezdnia Wincentów - Witosa, przedłużenie Mieszka I, Mieszka I, Królowej Jadwigi - Os. Michałów
Z informacji z DPP MZDiK nie przewiduje się wyjazdów z Wincentowa na Idalin, lecz wyjazdy na Michałów i pełne kursy liniowe stamtąd.
Os. Michałów - Królowej Jadwigi, Mieszka I, przedłużenie Mieszka I, Witosa - Zajezdnia Wincentów
Nie są znane mi dokładne informacje co do zjazdów z Idalina, czy nawet takowe będą wykonywane. Zjazdy z Michałowa prawdopodobnie nieoznaczone w rozkładach przystankowych.
Linię 3 będzie obsługiwać tylko Zajezdnia Wincentów.

8:
Zajezdnia Ślepowron - DK12, Wolanowska - Kierzków - Wolanowska, NSZZ Solidarność, Maratońska, Bulwarowa - Halinów - Bulwarowa, Wośnicka - Os. Wośniki
Os. Wośniki - Wośnicka, Bulwarowa - Halinów - Bulwarowa, Maratońska, NSZZ Solidarność, Wolanowska - Kierzków - Wolanowska, DK12 - Zajezdnia Ślepowron (stałą trasą do: Bulwarowa / Długa - dla kursów z Os. Wośniki i Halinowa)
Dojazdy z Zajezdni Żakowice i zjazdy tamże jak dotychczas. Zjazdy z Kierzkowa nieoznaczone w rozkładach przystankowych.
Linię 8 będzie obsługiwać tylko Zajezdnia Ślepowron.

13:
Zajezdnia Ślepowron - DK12, Wolanowska, NSZZ Solidarność, Maratońska, Bulwarowa, Wośnicka - Wośniki / Szkoła
Zajezdnia Ślepowron - DK12, Wolanowska, Kielecka, Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Mieszka I, Aleksandrowicza - Józefów / Szpital
Wośniki / Szkoła - Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, NSZZ Solidarność, Wolanowska, DK12 - Zajezdnia Ślepowron (stałą trasą do: Os. Wośniki)
Józefów / Szpital - Aleksandrowicza, Mieszka I, Żółkiewskiego, Czarnieckiego, Kielecka, Wolanowska, DK12 - Zajezdnia Ślepowron (stałą trasą do: Mieszka I / Królowej Jadwigi)
Zajezdnia Wincentów - Witosa, przedłużenie Mieszka I, Mieszka I, Aleksandrowicza - Józefów / Szpital
Zajezdnia Wincentów - Witosa, przedłużenie Mieszka I, Mieszka I, Żółkiewskiego, Czarnieckiego, Kielecka, Maratońska, Bulwarowa, Wośnicka - Wośniki / Szkoła
Józefów / Szpital - Aleksandrowicza, Mieszka I, przedłużenie Mieszka I, Witosa - Zajezdnia Wincentów
Wośniki / Samorządowa - Samorządowa, Kielecka, Wośnicka - Wośniki / Szkoła - Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, Kielecka, Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Mieszka I, przedłużenie Mieszka I, Witosa - Zajezdnia Wincentów (stałą trasą do: Os. Wośniki, rozkład nie przewiduje przystanków na ul. Mieszka I)
Zjazdy z Józefowa do zaj. Wincentów nieoznaczone w rozkładach przystankowych.
Linię 13 będą obsługiwać Zajezdnie Ślepowron i Wincentów.

Szczerze mówiąc forma obecnych kursów zjazdowych też mnie zaskoczyła kompletnie - tak jak właśnie napisałeś, spodziewałem się zjazdów na Wincentów po trasie do Mieszka I / Aleksandrowicza, albo pełnych kursów liniowych do Józefowa i zjazdów na pusto stamtąd. Odwrotnie też myślałem o zjazdach po trasie do Maratońska / Limanowskiego i na wprost do zajezdni. Z drugiej strony byłyby to jedne z najdłuższych zjazdów w mieście - już teraz zjazd z Józefowa do Ślepowronu to 11km z hakiem (dopóki nie zdobędę oficjalnych km na nowych odcinkach to nie wiem ile dokładnie co do metra), a ze Szkoły na Wincentów wychodzi mi niespełna 13km (z Samorządowej 14,2!). W wersji przez miasto ze Szkoły na Wincentów wyszło mi coś koło 14,6km (a więc +1,6km)... i to myslę jest wersja "light", gdyż z Józefowa do Ślepowronu wychodzi mi ok. 14,1km, a więc 3,1km więcej. W dodatku trzeba mieć na uwadze czas pracy kierowców - szczególnie, że np. w niedzielę DLA ma 13-04, która przy obecnych zjazdach ma czas pracy 9h58 (12:14-22:12), a puszczenie jej przez miasto przekroczy 10h i trzeba będzie to dzielić na dwie zmiany po ok. 5h. Bez sensu. W pozostałych przypadkach nie jest tak źle (potencjalnie najbardziej problematyczna 13-03 zjeżdża z Józefowa i tak czy siak), ale nie mam zielonego pojęcia, jak to wszystko się ułoży od piątku w rozkładzie szkolnym - przynajmniej jedna brygada na 13 zawsze tworzyła problemy, czasami nawet dwie.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 9:58 pm   

Nie wzięliśmy pod uwagę, gdzie będzie tankowana flota obu operatorów. Na terenie "zajezdni" na Wincentowie nie ma bowiem stacji paliw (nie wiem, jak jest w Ślepowronie). Widziałem dziś, jak szczytowa "13" po zjeździe z Wośnik tankowała na Os. Akademickim na Orlenie (przy Żółkiewskiego). Nie sposób takim kursem dojechać z Wośnickiej nawet na Mieszka I. Poza stałą trasą nie są to zatem kursy zjazdowe (którymi dojeżdżamy do bram zajezdni, tak jak to jest na Łukasika czy Wjazdowej), tylko przejazdy techniczne. Szkoda.
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 12:29 pm   

Generalnie ludzie niezbyt korzystają z kursów zjazdowych i tak czy siak. W oficjalnym piśmie, jakie DPP MZDiK przesłał do konsorcjum, napisano, cytuję: "kurs zjazdowy (...) do ostatniego przystanku na trasie linii (...) jako normalny kurs, po zjechaniu z trasy należy honorować wszystkie przystanki do zajezdni, kursy są udostępniane pasażerom."

Jeśli widziałeś to rano, to prawdopodobnie widziałeś 13-06. Trasa z Wośnik na Wincentów nie przewiduje zatrzymywania się na ul. Mieszka I (jak wspomniałem) - od Kieleckiej przystanki lecą Czarnieckiego / Zielona, Żółkiewskiego / Sobieskiego, Zajezdnia Wincentów. Jest to z tego samego powodu, dla którego zjazdowe 8 z Kierzkowa do ITSu i MPK nigdy nie miały w rozkładzie Maratońskiej (przypominam: Wolanowska - Kielecka - Maratońska - Łukasika - ew. Wierzbicka - Wjazdowa) - byłyby dziwne opisy w rozkładach na przystankach na Mieszka I. Dziwnie wyglądałyby bowiem na powiedzmy Mieszka I / Piastowska 06 litery B i D opisane jako zjazd, którego stała trasa kończy się na drugim końcu miasta.
Nosz prościej by było puścić wszystko po trasie...

A propos literek. Ulotki za 70gr nie są już w sprzedaży, a to właśnie one były głównym powodem, dla którego zjazdy z różnych końcowych miały różne literki (vide 13 z Wośników, 8 z Wośników i Halinowa, 24 [sic!] z Długojowa), tak samo z literkami wariantów. Ciekaw jestem, czy kiedykolwiek uprości się tą manię literkowania...
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 5:13 pm   

PiotrSekula napisał/a:
Jeśli widziałeś to rano, to prawdopodobnie widziałeś 13-06.


Tę "13" widziałem po południu.

PiotrSekula napisał/a:
Generalnie ludzie niezbyt korzystają z kursów zjazdowych i tak czy siak.


Ludzie nie korzystają ze "zjazdówek", bo dostają "zawiechy" (co to jedzie?/co to za linia "X"?/gdzie to jedzie?jak to jedzie?), a jak już przypadkiem wsiądą, to wpadają w panikę w momencie zjazdu z trasy podstawowej - przez lata wielokrotnie obserwowane obrazki. Ma to też swoje dobre strony: szybszy czas przejazdu pustym wozem, do tego na skróty, np. z Os. Akademickiego na Borki.

PiotrSekula napisał/a:
Trasa z Wośnik na Wincentów nie przewiduje zatrzymywania się na ul. Mieszka I (jak wspomniałem) - od Kieleckiej przystanki lecą Czarnieckiego / Zielona, Żółkiewskiego / Sobieskiego, Zajezdnia Wincentów. Jest to z tego samego powodu, dla którego zjazdowe 8 z Kierzkowa do ITSu i MPK nigdy nie miały w rozkładzie Maratońskiej (przypominam: Wolanowska - Kielecka - Maratońska - Łukasika - ew. Wierzbicka - Wjazdowa).


W przypadku "8" - zjazdy z Kierzkowa po zjeździe z trasy podstawowej jechały ponownie przez trasę podstawową na odcinku Maratońskiej i tam rzeczywiscie tych kursów nie było w rozkładzie. Co nie przeszkadzało jechać ósemką kursem zjazdowym z Kierzkowa (Wolanowską, Kielecką, Maratońską) i wysiąść na przystanku Maratońska/Dębowa.

W przypadku "13" - zjazdy z Wośnik po zjeździe z trasy podstawowej jadą ponownie przez trasę podstawową wzdłuż Mieszka I - tu również nie ma tych kursów w rozkładzie.
Różnica polega na tym, że obecnie na trzynastce jest nieosiągalne, by wysiąść na Mieszka I/Królowej Jadwigi (czy każdym następnym przystanku w tej ulicy, jadąc zjazdowym z Wośnik) chociaż jeszcze nie zaryzykowałem spróbować.

PiotrSekula napisał/a:
byłyby dziwne opisy w rozkładach na przystankach na Mieszka I.


No to weźmy na warsztat "7" lub "12" - kursy zjazdowe, po zjeździe z trasy podstawowej, jadąc ulicami Reja (7), Szarych Szeregów, Mireckiego (12) i Limanowskiego (7, 12), są ponownie na odcinku trasy podstawowej od przystanku Limanowskiego/Maratońska do Wierzbicka/Tartaczna (i dalej do skrzyżowania Wierzbickiej z Wjazdową). Na tych przystankach SĄ OZNACZONE kursy zjazdowe.

Nie widzę zatem konsekwencji.
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 6:25 pm   

pixel napisał/a:
Tę "13" widziałem po południu.

Po południu jest 16:23 z Wośników (13-02) do Ślepowronu, 17:15 z Józefowa (rzeczona 13-06) na Wincentów i 18:20 z Wośników (13-05) na Wincentów. Mi osoboście nie robi różnicy co robi ze swoimi pojazdami Operator dopóki trzyma się WSZYSTKICH kursów i przejazdów technicznych wyznaczonych w oficjalnym rozkładzie jazdy przez Dział Przewozów Pasażerskich Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji. Jeśli jednak Operator pozwala sobie na zjazdy na różne stacje benzynowe w trakcie wykonywania kursu rozkładowego (pal sześć jakiego), to coś jest nie tak i powinno to być jak najszybciej zgłaszane do odpowiednich elementów - jeśli faktury będą wystawiać na podstawie odczytów z liczników, to miasto zacznie za dużo płacić.

pixel napisał/a:
Ludzie nie korzystają ze "zjazdówek", bo dostają "zawiechy" (co to jedzie?/co to za linia "X"?/gdzie to jedzie?jak to jedzie?), a jak już przypadkiem wsiądą, to wpadają w panikę w momencie zjazdu z trasy podstawowej - przez lata wielokrotnie obserwowane obrazki.

Dokładnie to miałem na myśli. Ludzie mają tendencję zważać tylko na numer linii - niewielki procent czyta kierunek. Miejmy nadzieję, że coś w tym temacie zmieni się po tym, jak u Michalczewskiego zaprogramowano przewijany kierunek "ZAJEZDNIA BORKI" - kierownik-miłośnik to i da się co nieco zrobić.

pixel napisał/a:
"8" (...) "13"

Dokładnie do tego się odnosiłem w przypadku 8. W tym przypadku zastanawia mnie jedno - czy kierowcy, który zatrzyma się kursem zjazdowym z Kierzkowa na przystanku w ciągu ulicy Maratońskiej należy się kara 3000zł (potencjalna) z racji zatrzymania się na przystanku nieujętym w rozkładzie jazdy - w końcu przystanek nie jest przewidziany na trasie tego kursu, ale znajduje się w ogólnym rozkładzie jazdy danej linii. Pomijając to, że zjazdy 8 powinny były być poprowadzone do Okulickiego / Rondo, tak jak linie 2, 6, 10 i 15, i stamtąd zjazd przez Limanowskiego. Obecnie już to nie robi różnicy, gdyż jak wspomniałem, linia 8 zostaje od piątku przydzielona całkowicie zajezdni Ślepowron.

pixel napisał/a:
"7" lub "12"

Zjazdy 7 z Michałowa powinny być poprowadzone po trasie do przystanku Wierzbicka / Tartaczna, podobnie jak to ma miejsce na linii 1 z Gołębiowa I, 14 z Sadkowa czy 17 z Gołębiowa do różnych przystanków na ul. Limanowskiego - wyjazdy już jakoś są po trasie przez Dworzec PKP, Traugutta i Malczewskiego. W przypadku linii 12 powiedziałbym to samo, gdyby nie to, w jakich godzinach mają miejsce te zjazdy z Wincentowa. W dodatku wyjazdy 12 na Wincentów są poprowadzone przez Toruńską i Limanowskiego...
Co do 7 i wyjazdów po trasie - ta sama zasada co z wyjazdami 13 na Wośniki powinna tutaj mieć miejsce. Inna linia, która wyjeżdża po trasie na północ miasta to 3 - tam kursy są poprowadzone przez 1905 Roku i od Dworca po trasie wraz z zawijasem przez Gołębiów II. Tak samo po trasie na Sempołowskiej wyjeżdża 16. Z drugiej strony zastanawia trasa dojazdowa 13 na Józefów, która to wiedzie przez Limanowskiego, Szarych Szeregów i 11 Listopada, a włącza się na trasę dopiero pod komendą, na Chrobrego - podobnie również prowadzą wyjazdy 24 na Michałów i Józefów. 21 na Wólkę wyjeżdża przez Limanowskiego, Szarych Szeregów i Warszawską już jednak.
Generalnie kwestia wyjazdów i zjazdów liniowych jest dość kontrowersyjna i różne miasta różnie do tego podchodzą. Na palcach jednej ręki można chyba policzyć ludzi, którzy korzystają z kursów wyjazdowych w Radomiu i nie są kierowcami, chociażby z racji tego, że na dużej części linii kierowcy nie zatrzymują się na przystankach.

pixel napisał/a:
Nie widzę zatem konsekwencji.

Ani tymbardziej ja.

Nawiasem, ciekawie wygląda mapa linii 13, gdy nałoży się na nią obecne trasy standardowe i wariantowe, w połączeniu z trasami dojazdowymi i zjazdowymi do wszystkich czterech obecnie funkcjonujących zajezdni Operatorów.
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
gałson 

Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 233
Skąd: Halinów/Glinice
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 8:31 pm   

Wiadomo które wozy idą do kasacji??
 
 
Mathevv 

Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 645
Skąd: Radom (Os. Południe)
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 11:17 am   

Piotrek, mam pytanie. Orientujesz się ile brygad jest w czasie roku szkolnego oraz w okresie wakacyjnym na liniach 8 i 13?
 
 
 
PiotrSekula 
Ten od cyferek

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 777
Skąd: Piętnastolecie
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 2:05 pm   

^^
Linia 8:
Rozkład roboczy IX-VI: brygady całodzienne 01, 02, 05, 06, 07; brygady szczytowe: 03, 04 - siedem wozów
Rozkład roboczy VII-VIII: brygady całodzienne 01, 02, 04, 06; maraton 03; brygada szczytowa 05/07 - sześć wozów
Rozkład sobotni i Rozkład niedzielny: brygady całodzienne 01, 02, 03 - trzy wozy

Linia 13:
Rozkład roboczy IX-VI: brygady całodzienne 01, 03, 04, 05, 07, 08; brygady szczytowe: 02, 06 - osiem wozów
Rozkład roboczy VII-VIII: brygady całodzienne 01, 03, 04, 05; brygady szczytowe: 02/07, 06 - sześć wozów
Rozkład sobotni: brygady całodzienne 01, 02, 03, 04 - cztery wozy
Rozkład niedzielny: brygady całodzienne 01, 02, 03; maraton 04 - cztery wozy
_________________
W toku: nowa sieć komunikacji miejskiej - przedyskutuj już teraz! Mapa ogólna nowej sieci!
 
 
 
pixel 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: Sob Sie 27, 2016 12:06 pm   

PiotrSekula napisał/a:
Jeśli jednak Operator pozwala sobie na zjazdy na różne stacje benzynowe w trakcie wykonywania kursu rozkładowego (pal sześć jakiego), to coś jest nie tak i powinno to być jak najszybciej zgłaszane do odpowiednich elementów - jeśli faktury będą wystawiać na podstawie odczytów z liczników, to miasto zacznie za dużo płacić.

Widoczny na zdjęciu #612 to zjazdówka z Wośnik (jeszcze z "13" na wyświetlaczu). Ów zjazd nie dołoży kilometrów, jednak już kolejny, tym razem z Józefowa już tak, jadąc dalej przez Aleksandrowicza, Warszawską, rondo NSZ, Żółkiewskiego do tej stacji paliw, następnie drogą wewnętrzną, Pułaskiego, Chrobrego, Mieszka I i drogą "w polu" do zajezdni (bez wjazdu na Witosa). Widocznie logistyka górą.

13.jpg
Plik ściągnięto 140 raz(y) 105,82 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12